Často kladené otázky – Velkoobchod a salony
Dotazy - Velkoobchod a salony
- Co potřebuji k nákupu NATULIQUE barev?
K nákupu potřebujete být registrovaným velkoobchodním partnerem nebo salonem. Registrace zahrnuje schválení naším týmem. - Jak dlouho trvá potvrzení registrace?
Registrace je obvykle potvrzena do 2–3 pracovních dnů po odeslání všech požadovaných údajů. - Musím absolvovat školení pro nákup NATULIQUE barev?
Školení doporučujeme pro pochopení aplikace a technik míchání NATULIQUE barev. Po registraci se s Vámi spojí obchodní zástupce a vysvětli vám podmínky spolupráce. - Dají se barvy NATULIQUE mezi sebou míchat a je na lahvičkách odměrka pro dávkování?
Ano, barvy NATULIQUE lze míchat. Lahvičky však neobsahují odměrky – doporučujeme profesionální měřící nástroje pro přesné dávkování. - Proč na e-shopu nevidím NATULIQUE barvy?
Barvy NATULIQUE jsou určené výhradně pro profesionální použití v salonech. Registrované salony je mohou objednávat po přihlášení. Zkontrolujte si, jestli jste přihlášeni pod vaším velkoobchodním účtem. - Musí být produkty skladovány zvláštním způsobem?
Doporučujeme skladovat produkty na suchém a chladném místě, mimo dosah přímého slunečního záření. - Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu pro velkoobchodní zákazníky?
Pro velkoobchodní zákazníky je přidělen obchodní zástupce, na kterého se můžete obracet se všemi dotazy a požadavky. Pokud potřebujete další pomoc, můžete se také obrátit na náš zákaznický servis na e-mailu hello@happy-hair.cz. - Jsou produkty NATULIQUE cruelty-free?
Ano, naše produkty nejsou testovány na zvířatech a splňují cruelty-free standardy. - Nabízíte nějaké testery NATULIQUE?
Testery nenabízíme, protože tento způsob zkoušení produktů není ekologický. Výsledky barvení můžete vidět na školení, anebo si můžete zakoupit testovací balíček a o kvalitě našich barev se přesvědčit sami.