Od 20.12.2024 do 2.1.2025 jsou objednávky zpracovávány v omezeném (svátečním) režimu. Děkujeme za pochopení.

Často kladené otázky – Všeobecné

Nejčastější dotazy

  1. Jak dlouho trvá dodání objednávky?
    Standardní doba doručení je 2–4 pracovní dny pro ČR.
  2. Může mi být zásilka doručena do zahraničí?
    Doručení do zahraničí je možné jenom po domluvě s naším zákaznickým servisem na hello@happy-hair.cz. Cena dopravy se liší podle cílové země.
  3. Jaké jsou možnosti platby?
    Akceptujeme platby kartou, převodem i dobírkou. Bližší informace v sekci doprava a platby.
  4. Jaké jsou možnosti vrácení nebo reklamace?
    Vrácení je možné do 14 dnů od nákupu. Reklamace vyřizujeme podle našich obchodních podmínek.
  5. Můžu si vyzvednout, nebo zakoupit vaše produkty na prodejně?
    Naše produkty nejsou k dispozici k vyzvednutí na prodejně, lze je však pohodlně zakoupit online. Pokud preferujete osobní nákup, doporučujeme navštívit některý z našich partnerských salonů nebo prodejen, které naše produkty nabízejí.
  6. Jsou vaše produkty originální?
    Všechny produkty, které u nás nakupujete, jsou originální. Happy Hair je výhradním dovozcem kosmetiky NATULIQUE a NATURIGIN do České republiky. 
  7. Máte věrnostní program?
    Ano, nabízíme věrnostní program se slevami a speciálními akcemi pro registrované zákazníky. Podrobnosti registrace najdete ve svém účtu, který najdete v pravém horním rohu e-shopu.
  8. Jak uplatním nasbírané vlásky ve věrnostním programu?
    Nasbírané vlásky můžete uplatnit v košíku, po výběru platby a dopravy, v posledním kroku před odesláním platby. Zde se vám zobrazí možnost využít věrnostní vlásky na slevu. Upozorňujeme, že není možné uplatnit více slev najednou.
  9. Jak se dozvím, kdy bude vyprodaný produkt znovu na skladě?
    Můžete použít funkci “Hlídací pes,” která vás upozorní e-mailem.
  10. Jaké jsou hlavní složky NATULIQUE a NATURIGIN přírodních produktů pro vlasy?
    Naše produkty obsahují organické oleje, vitamíny a bylinné extrakty.
  11. Jak provést test citlivosti na barvy?
    Příprava: Připravte si malé množství barvicí směsi – smíchání kapky barvy a kapky vyvíječe (aktivátoru).
    Aplikace: Naneste směs na malé místo na kůži, obvykle za ucho nebo na vnitřní stranu předloktí. Tato místa jsou citlivá a podobně reagují jako pokožka na hlavě.
    Pozorování: Směs se nechá zaschnout a oblast se nesmývá po dobu alespoň 24 hodin. Je důležité pozorovat místo testu během této doby – zda nedojde k podráždění, svědění, zarudnutí, otoku nebo jiné nepříjemné reakci.
    Vyhodnocení: Pokud po 24 hodinách neproběhla žádná reakce, je pravděpodobné, že barva je bezpečná. Pokud se objeví podráždění, doporučuje se barvu nepoužívat a případně se obrátit na dermatologa.
    Poznámka: I po provedení testu je třeba barvu aplikovat opatrně, zvláště pokud máte velmi citlivou pokožku.
  1. Jsou produkty NATULIQUE a NATURIGIN testovány na zvířatech (jsou cruelty-free)?
    Produkty NATULIQUE a NATURIGIN nejsou testovány na zvířatech.
  2. Jak dlouho může být produkt po otevření používán a jak správně uchovávat vaše produkty?
    Produkty doporučujeme uchovávat na chladném a suchém místě a spotřebovat je do 12 měsíců od otevření.
  3. Můžou produkty NATULIQUE a NATURIGIN používat i děti?
    Produkty jsou vhodné i pro děti, ale doporučujeme poradit se s odborníkem.
  4. Nabízíte vzorky?
    Bohužel vzorky našich produktů nenabízíme. Doporučujeme si vybrat produkty podle jejich popisů a ingrediencí na našem e-shopu. Pokud si nejste jisti výběrem, můžete se podívat na recenze ostatních zákazníků nebo kontaktovat náš zákaznický servis, který vám rád poradí. V případě barvy na vlasy doporučujeme konzultaci s odborníkem, který vám pomůže najít ten nejlepší odstín.