Nejčastější dotazy
- Jak dlouho trvá dodání objednávky?
Standardní doba doručení je 2–4 pracovní dny pro ČR. - Může mi být zásilka doručena do zahraničí?
Doručení do zahraničí je možné jenom po domluvě s naším zákaznickým servisem na hello@happy-hair.cz. Cena dopravy se liší podle cílové země. - Jaké jsou možnosti platby?
Akceptujeme platby kartou, převodem i dobírkou. Bližší informace v sekci doprava a platby. - Jaké jsou možnosti vrácení nebo reklamace?
Vrácení je možné do 14 dnů od nákupu. Reklamace vyřizujeme podle našich obchodních podmínek. - Můžu si vyzvednout, nebo zakoupit vaše produkty na prodejně?
Naše produkty nejsou k dispozici k vyzvednutí na prodejně, lze je však pohodlně zakoupit online. Pokud preferujete osobní nákup, doporučujeme navštívit některý z našich partnerských salonů nebo prodejen, které naše produkty nabízejí. - Jsou vaše produkty originální?
Všechny produkty, které u nás nakupujete, jsou originální. Happy Hair je výhradním dovozcem kosmetiky NATULIQUE a NATURIGIN do České republiky. - Máte věrnostní program?
Ano, nabízíme věrnostní program se slevami a speciálními akcemi pro registrované zákazníky. Podrobnosti registrace najdete ve svém účtu, který najdete v pravém horním rohu e-shopu. - Jak uplatním nasbírané vlásky ve věrnostním programu?
Nasbírané vlásky můžete uplatnit v košíku, po výběru platby a dopravy, v posledním kroku před odesláním platby. Zde se vám zobrazí možnost využít věrnostní vlásky na slevu. Upozorňujeme, že není možné uplatnit více slev najednou. - Jak se dozvím, kdy bude vyprodaný produkt znovu na skladě?
Můžete použít funkci “Hlídací pes,” která vás upozorní e-mailem. - Jaké jsou hlavní složky NATULIQUE a NATURIGIN přírodních produktů pro vlasy?
Naše produkty obsahují organické oleje, vitamíny a bylinné extrakty. - Jak provést test citlivosti na barvy?
Příprava: Připravte si malé množství barvicí směsi – smíchání kapky barvy a kapky vyvíječe (aktivátoru).
Aplikace: Naneste směs na malé místo na kůži, obvykle za ucho nebo na vnitřní stranu předloktí. Tato místa jsou citlivá a podobně reagují jako pokožka na hlavě.
Pozorování: Směs se nechá zaschnout a oblast se nesmývá po dobu alespoň 24 hodin. Je důležité pozorovat místo testu během této doby – zda nedojde k podráždění, svědění, zarudnutí, otoku nebo jiné nepříjemné reakci.
Vyhodnocení: Pokud po 24 hodinách neproběhla žádná reakce, je pravděpodobné, že barva je bezpečná. Pokud se objeví podráždění, doporučuje se barvu nepoužívat a případně se obrátit na dermatologa.
Poznámka: I po provedení testu je třeba barvu aplikovat opatrně, zvláště pokud máte velmi citlivou pokožku.
- Jsou produkty NATULIQUE a NATURIGIN testovány na zvířatech (jsou cruelty-free)?
Produkty NATULIQUE a NATURIGIN nejsou testovány na zvířatech. - Jak dlouho může být produkt po otevření používán a jak správně uchovávat vaše produkty?
Produkty doporučujeme uchovávat na chladném a suchém místě a spotřebovat je do 12 měsíců od otevření. - Můžou produkty NATULIQUE a NATURIGIN používat i děti?
Produkty jsou vhodné i pro děti, ale doporučujeme poradit se s odborníkem. - Nabízíte vzorky?
Bohužel vzorky našich produktů nenabízíme. Doporučujeme si vybrat produkty podle jejich popisů a ingrediencí na našem e-shopu. Pokud si nejste jisti výběrem, můžete se podívat na recenze ostatních zákazníků nebo kontaktovat náš zákaznický servis, který vám rád poradí. V případě barvy na vlasy doporučujeme konzultaci s odborníkem, který vám pomůže najít ten nejlepší odstín.